Recollida de mobles i trastos vells

Condicions de la recollida

El servei es realitza EL PRIMER DIJOUS de cada mes.

El dimarts abans s’ha de trucar a l’Ajuntament per avisar del lloc, tipus i quantitat de la deixalla.

L’empresa només fa recollida al costat de contenidors, no al portal de cada llar i es recull del costat del contenidor més proper al domicili. En cap cas es realitza recollida personalitzada a l’habitatge.

Els veïns han de deixar els trastos el dia que l’Ajuntament li hagi indicat, tan bon punt hagi avisat.

S’han de deixar al lloc de recollida més proper del domicili facilitat, vigilant de no destorbar vianants i vehicles.

L'horari autoritzat per poder deixar-los és a partir de les 8 del vespre i el servei de recollida és a partir les 6 de l’endemà.

Quan el volum sigui considerable (ex. buidatge de mobles i electrodomèstics d'un habitatge sencer), s’ha de sol·licitar el servei de forma fraccionada en diversos dies.

El servei es pot veure alterat els dies festius o vigílies de festius.

El material recollit es porta a la Deixalleria Municipal, on se separa segons el tipus de residu i és recollit per empreses gestores de residus.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 10-01-2022 12:40