Vaga servei de recollida de brossa

Última revisió 13-04-2022 09:13
11/04/2022

La Mancomunitat Penedès-Garraf, encarregada de la recollida d'escombraries al nostre municipi, ha informat de la convocatòria de vaga convocada pel comitè i l'empresa que fa la recollida diària d'escombraries.

Demanem la col·laboració de tothom per mantenir els carrers els més nets possibles i intentar deixar les brosses de la manera més ordenada possible, ja que els camions no passaran a recollir cada dia com fins ara i fins que es resolgui el conflicte. La vaga afecta els 23 municipis de l'Alt Penedès i Garraf que tenim mancomunat el servei de recollida d'escombraries amb la Mancomunitat Penedès-Garraf.

Els serveis mínims previstos en les properes 2 setmanes són de 3 recollides el 12, 16 i 20 d'abril.

Esperem que es resolgui el més aviat possible.

Moltes gràcies per la paciència.