AQUÍ

Consulta pública Complex Esportiu - projecte Fase 2

Última revisió 04-09-2022 19:51
22/08/2022

Enllaç de votació actiu del 5 de setembre a les 8:00 fins el 18 de setembre a les 23:59

PER VOTAR CLICA AQUÍ

L’Ajuntament inicia una consulta pública d’inversions participatives pel que vol ser un complex esportiu que tingui una utilitat de 365 dies l’any, tal i com sempre ha defensat l’equip de govern actual.

Després d’haver fet el nou camp de futbol de gespa, ara creiem que han de ser els veïns i veïnes els que decidiu quina serà la pròxima actuació i on invertir els recursos.

Us presentem tres propostes de projecte: piscina amb pistes de pàdel, gimnàs amb pistes de pàdel o cobrir la pista de l’escola per fer-ne un poliesportiu. El projecte que surti elegit es desenvoluparà durant els primers sis mesos del 2023.

Opció Piscina + pàdel

Conjunt format per piscina descoberta d’estiu, amb dues piscines. Piscina gran que també permetrà la pràctica esportiva i piscina per petits. Tot equipat amb vestidors i serveis complementaris a més de dues pistes de pàdel.

Característiques:

• Piscina gran 25x12’5 metres
  • Piscina petita o de xapoteig de 25m2
  • Vestidors, magatzem i infermeria socorrista.
  • Zona de platja per a 150 persones
  • 2 pistes de pàdel amb enllumenat
  • Terrassa-bar

Opció Gimnàs + pàdel

Gimnàs polivalent per a activitats. Les instal·lacions tindran sala de musculació amb aparells de gimnàstica, sala per bicis i polivalent per activitats dirigides com ara: spinning, pilates, ioga, aeròbic, fitness, balls de saló, etc.

També hi haurà una zona exterior per fer activitats dirigides a l’aire lliure i dues pistes de pàdel.

Característiques:

• Sala de màquines 150 m2
  • Sala polivalent 175 m2
  • Vestidors
  • Oficines i magatzem
  • 2 pistes de pàdel amb elnnumenat
  • Terrassa-bar

Opció pista coberta polivalent

Cobriment de la pista de l’escola, per a realitzar-hi diverses activitats esportives i recreatives.

Característiques

• Superfície 1100m2
  • Pista futbol sala, handbol i minibàsquet
  • Coberta metàl·lica

Qui pot votar?

Ho poden fer tots els veïns i veïnes majors de 16 anys, empadronats a Avinyonet del Penedès.

Com puc votar?

Ho pots fer telemàticament o presencialment

• Telemàticament: a través d’una plataforma virtual: ENLLAÇ (actiu del 5 de setembre a les 8:00 al 18 de setembre a les 23:59)
  • Presencialment: Pots portar la butlleta de votació complimentada, identificant-vos amb el DNI i dipositar el vot a l’urna situada a la planta baixa de l’ajuntament. A l’ajuntament també hi ha butlletes.

Quan puc votar?

Del 5 al 18 de setembre.