Festa Major d'Avinyó Nou

Última revisió 16-08-2022 22:42
16/08/2022

I aquest cap de setmana arriba la última festa major d'estiu al municipi amb la festa major d'Avinyó Nou organitzada pel CC La Parra amb el següent programa d'actes:

Dimecres 17 d’agost

A les 21:00 a la Plaça de església - Acte d’inauguració de la renovada plaça de l’església amb l’actuació musical de Dixthree, Pica-Pica i cava per a tothom.

Acte organitzat per l’Ajuntament d’Avinyonet del Penedès

Dijous 18 d’agost

A les 18:30 – Repic de campanes

A les 19:00 a la pista de l’escola – Sessió de Zumba

A les 20:30 al CC La Parra - Teatre amb l’obra “Les Antonietes” amb el grup de teatre del Casal de la gent gran d’Avinyonet

Divendres 19 d’agost

A les 19:00 – Exposició: 70 anys de festa major d’Avinyó Nou a càrrec de la veïna i sòcia Matilde Vendrell

A les 21:30 – Pregó a càrrec del Grup de Caramelles

Tot seguit a la pista de l’escola – Cinema a la Fresca Onward patrocinat per Cades S.L.

En acabar – Musica per als més animats amb The Pinky Horses

Dissabte 20 d’agost

Al Camp de futbol de La Grava

9:00 Botifarrada

9:30 Partit de futbol base

12:30 Partit U.E. Avinyoner – C.D. Morell

14:30 Paella popular

18:30 Partit U.E.Avinyonet – F.C. Les Cabanyes

A les 21:30 a la Plaça de l’església – Correfoc amb els Diables Nefastus d’Avinyonet i Calderots de Santa Fe

En arribar a la plaça de la Creu – Castell de focs

A les 23:30 a la Plaça del Local social – Concert d’Havaneres i Rom cremat amb el Grup Xató. Col·labora Llopartec S.L.

A la 1:00 de la matinada a la pista de l’escola – Festa Jove amb “The Pinky Horses”

Diumenge 21 d’agost

A les 12:00 a l’església – Missa solemne de Festa Major

A la sortida – Cercavila i actuació dels grups participants a la plaça de la Parra. Balls populars d’Avinyó Nou i gegants i capgrossos d’Olesa de Bonesvalls.

A les 19:30 a la pista de l’escola – Ball de tarda amb l’Orquestra Cimarrón

A les 23:30 a la pista de l’escola – Concert de festa major i lluït ball de nit amb l’orquestra Cimarrón

Dilluns 22 d’agost

De 10:00 a 13:00 al carrer Carme – Gran parc infantil Aquàtic